Maguru og Minuba
Udnyt din tid bedre med online ordre- og sagsstyring.

Minuba er online ordre- og sagsstyring til både små og store virksomheder.

Med Minuba kan du:

  • effektivisere din drift ved at skabe overblik
  • udnytte ressourcer
  • spare tid.

Med Maguru og Minuba sammen kan du automatisk få alle informationer på dine kunder samlet i Maguru.

Prøv de første 10 dage gratis!


Som kunde hos Maguru og Minuba kan du få et samlet overblik over, hvad du præcis har tjent på kunden, når markedsføring, materialer og arbejdstimer er trukket fra. Du kan også hurtigt se, om henvendelsen kommer fra en allerede eksisterende kunde eller en helt ny kunde.

Så let er det!

Når først du er oprettet som kunde hos Minuba og kommet godt i gang med at anvende platformen, kræver det blot nogle få skridt at opsætte de to platforme sammen.

I din Maguru kundeportal vil du derefter under hver kunde kunne se, hvilke fakturaer, der er registreret. På den måde kan du få et hurtigt overblik over, hvad du har brugt og tjent på netop denne kunde.

Du vil også kunne se en samlet omsætning for hver kunde under din kontaktliste. Det giver et meget klart og lynhurtigt overblik over, om din online markedsføring giver dig det rette udbytte.